اجاره سند【فوری】+ پایین ترین قیمت ✔️ ۰۲۱۲۶۶۱۷۵۹۶

اجاره سند برای زندانی یک راه حل قانونی برای آزادی موقت زندانی است. در این حالت، شخص ثالثی که به او کارگشا گفته می‌شود، سند ملکی یا خودرویی خود را به عنوان اجاره وثیقه برای زندانی در دادگاه ارائه می‌دهد. در صورت عدم حضور زندانی در دادگاه، وثیقه به نفع دادگاه ضبط می‌شود.

اجاره سند برای ازادی زندانی و یا متهم که در اولین مرحله باید تفهیم اتهام بشه که ممکنه  درمرحله بازپرسی و یا دادیاری دادیاری باشه.در مواردی پیش میاد که خانواده متهم   خودشان سند ندارند   و از اقوام وهمکاران وهمسایگان  نمی خواهند سند بگیرند برای دلایلی که دارند و یا اینکه اعتبار متهم در محل کسب وکار محل زندگی حفظ بشه وکسی متوجه نشه که چه اتفاقی  برای متهم افتاده است.

خانواده با اجاره کردن سند فرصتی به متهم می دهد که هم بالای سر خانواده اش باشه و هم اینکه اعتبار  خودش را درمحل زندگی ومحل کار حفظ کنه و نسبت به رتق و فتق امور کسب و کار وزندگی اقدام بکند و اینکه نسبت به پرداخت دیون شخصی ودولتی وتامین هزینه خانواده اقدام نماید.

چون بیشتر کسانیکه درگیر مسائل این چنینی میشوند یا نان اور خانواده  و هم اینکه صاحب کسب وکاری هستن  و غیبت چنین افرادی برای طولانی مدت موجب داستانسرایی  اطرافیان  همکاران می شوند و مسئله بعدی اینکه هزینه کردن برای ازاد کردن متهم ویا زندانی   بیشتر به نفع خانواده  می باشد.

مراحل درخواست و انجام سند اجاره ای توسط گروه مشاور پیشگامان ایران

  • سند اجاره ای برای اجاره کردن وثیقه بعد از تماس و گرفتن مشاوره رایگان درصورت درخواست خانواده روز و ساعت مشخص میشود و بعد از قرار گذاشتن وانعقاد قرارداد وفردای همان روزمالک برای گرفتن نامه کارشناسی به شعبه مراجعه میکند. اگر ملک درحوزه قضایی همان دادسرا باشد شعبه بعد واریزی  هزینه کارشناسی  به حساب کانون کارشناسان دادگستری  همان شهر   کارشناس  مشخص می شود.
  • بعد از تماس با کارشناس یا کارشناس از مالک میخواهد که برود سر ملک  منتظر باشد و یا اینکه از مالک میخواد که بره مالک راببره سرملک کارشناس بعد بازدید از ملک و تطبیق ان با اسناد ملک   اقدام به صدور برگه کارشناسی میکند.
  • بعد از تحویل برگه کارشناسی به شعبه درصورت کفاف مبلغ کارشناسی  دادگاه نامه به اداره ثبت صادر میشه که ملک بازداشت بشه  و قبل از بازداشت  ملک  ضمانت  از  خانواده اخذ میشه بعداز اخذ ضمانت خانواده  ملک در قبال  پرونده    در اداره ثبت بازداشت می شود بعد از بازداشت ملک  از اداره ثبت نامه ای با عنوان بازداشت ملک به دادگاه یا دادسرای مبدا نامه صادر میشود که ملک بازداشت شد.
  • بعد از تحویل نامه بازداشت به دادگاه و شعبه مورد نظر یعد از امضای قرار قبولی وثیقه شعبه   نامه ازادی متهم و یا زندانی را صادر میکند و بعداز ان ضمانتها وهزینه تحویل مالک میگردد.

مشاوره رایگان جهت اجاره سند ( سند اجاره ای ) با کارشناسان با تجربه

سند اجاره ای : (هر آنچه که نمی دانید!)

سند اجاره ای، سندی است که توسط شخص یا موسسه ای برای مدت مشخص، در ازای دریافت مبلغی معین، به افرادی که نیازمند سند هستند، اجاره داده می شود. این نوع سند، معمولا برای ارائه وثیقه به مراجع قضایی یا برای دریافت وام از بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد

  • درصورتیکه ملک  مورد اجاره در حوزه قضایی شهر نباشه و در استان دیگری باشد، دادگاه بعداز مشاهده سند ملک و تطبیق ان با کارت ملی مالک و خود مالک اقدام به صدور نامه نیابت میکند.بعد از مراجعه صاحب سند به دادگاه شهریکه ملک دران حوزه واقع شده و گرفتن نامه نیابت  دادگاه  بعد از صدور فیش کارشناسی اقدام به معرفی کارشناس میکند.
  • بعد از دریافت نامه کارشناسی  نامه ای به اداره ثبت میزنه که  ملک بازداشت  میشه  بعد از ارائه نامه  بازداشت سند اوراقی شامل برگه کارشناسی ملک و عکسهای ملک و کپی سند وکارت ملی مالک با جواب نامه نیابت در یک پاکت برگ شماری شده ومهروموم شده تحویل مالک میگردد.تا به شعبه مبدا  تحویل در صورت گرفتن امضای قرار قبولی درشهرستان نیازی به حضور مالک درشعبه مبدا نیست.
  • درصورتیکه قرار قبولی را امضاءنکرده باشه مالک باید درشعبه مبدا حضورپیدا کند.که قرارقبولی وثیقه را امضاء کنه  بعضی از دادگاهها جواب نامه نیابت را با پست قضایی میفرستن که دویا سه روز طول میکشه پاکت به شعبه مورد نظر ارسال شود.

مشاوره رایگان جهت اجاره سند ( سند اجاره ای ) با کارشناسان با تجربه

فایده سند برای زندانی

اجاره سند برای زندانی مزایا و فایده زیادی دارد، از جمله:

  • امکان آزادی زندانی برای حضور در دادگاه یا مرخصی
  • امکان کاهش مدت زمان حبس زندانی
  • امکان کمک به خانواده زندانی

امکان آزادی زندانی برای حضور در دادگاه یا مرخصی

یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره سند برای زندانی، امکان آزادی موقت او برای حضور در دادگاه یا مرخصی است. این امر می‌تواند به زندانی کمک کند تا از حقوق خود در دادگاه دفاع کند یا در امور شخصی خود رسیدگی کند.

امکان کاهش مدت زمان حبس زندانی

در برخی از موارد، دادگاه می‌تواند با صدور قرار وثیقه، مدت زمان حبس زندانی را کاهش دهد. اجاره سند برای زندانی می‌تواند به زندانی کمک کند تا از این فرصت استفاده کند و مدت زمان حبس خود را کاهش دهد.

امکان کمک به خانواده زندانی

آزادی زندانی می‌تواند به خانواده او نیز کمک کند. زندانی می‌تواند پس از آزادی، به خانواده خود کمک کند تا از نظر مالی و عاطفی تأمین شوند.

در نهایت، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اجاره سند برای زندانی یک گزینه مناسب است یا خیر، به شرایط خاص زندانی و خانواده او بستگی دارد. اگر زندانی به دنبال یک راه حل قانونی برای آزادی موقت خود است، اجاره سند می‌تواند یک گزینه قابل بررسی باشد. با این حال، مهم است که قبل از عقد قرارداد اجاره سند با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید تا از شرایط و محدودیت‌های آن مطلع شوید.

مدت زمان تودیع سند:

دراین مورد سئوالاتی در ذهن افراد شکل میگیره که پروسه زمانی چند روزه انجام می شود.در صورتیکه ملک وپرونده دریک حوزه قضایی واقع شده باشند به احتمال زیاد در یک روز کاری انجام میشود.ولی اگر دادگاه و ملک در دوشهر یا استان متفاوت باشند دو الی سه روزکاری به طول می انجامد.

قیمت اجاره سند ( سند اجاره ای )

در مورد قیمت اجاره سند باید توضیح داد که بستگی به مبالغ قرار و همچنین استانهای مورد نظر که سند تودیع می شود و نوع سندی که قضات محترم قبول میکند را دارد.که معمولا از هشت درصد تا پانزده درصد به صورت متغیر می باشد.هزینه اجاره سند بصورت یکسال شمسی دریافت می گردد که قابلیت تمدید نیز دارد.

باید توجه داشته باشید که کلیه اسناد بصورت سالیانه از مالک اجاره می شود که بعضی از سایت ها هزینه اجاره شش ماهه را گذاشته اند که باید به مبتدی بودن بودن  این افراد با این کار پی برد.

ما با ۱۲ سال سابقه کاری با رزومه موجود در کنار شما عزیزان و سروران گرامی هستیم.

هزینه اجاره سند به صورت اقساطی

 بله، درمواردیکه خانواده بتواند مالک و گروه ما را مجاب کند که بعد از آزادی پاسخگوی چک های خود هستن و بعد از ازادی متهم به تعهدشان عمل میکنند اینکار امکان پذیر هست.

فایده سند اجاره ای

استفاده از سند در موارد زیر بازپرس محترم اقدام به صدور قرار وثیقه (سند) میکند :

  • وقتی تحقیقات  بازپرسی توسط دادگاه و یا عوامل ضابط قوه قضاییه  تکمیل شد، بازپرس قرار موقت را تبدیل به صدور قرار وثیقه مینماید .تا روز دادگاه و صدور حکم قطعی متهم بتواند با استفاده از فرصت پیش امده برای جلب رضایت شاکی و یا پرداخت دیون شاکی و هزینه های دادرسی اقدام کند.
  • در حقیقت صدور قرار وثیقه ( سند) یک ارفاق از طرف بازپرسی درحق متهم می باشد تا از فرصت پیش امده نهایت استفاده را ببرد تا با پرداخت دیون  و راه اندازی کسب وکاری هم به جامعه وهم خانواده و اول از همه به خودش خدمت بکنه و بتونه سر موعد دستور ازادی سند را از دادگاه محترم  بگیره مراحل ازادی سند به این صورت می باشد.
  • درصورتیکه در دادگاه محکومیت متهم قطعی بشود با معرفی متهم به دادگاه قاضی نامه ای به اداره ثبت و یا شعبه ای که با ثبت مکاتبه داشته ودستور بازداشت سند را داده میخواد که از سند رفع بازداشت بشه دراین مرحله مالک با نامه دادگاه بامراجعه به اداره ثبت مربوطه تقاضای ازادی سند را میکند و مهر رفع بازداشت  درسند زده می شود و مواقعی از متهم رفع اتهام می شه وقرارمنع تعقیب صادر میشه که در این صورت به همان منوال از سند رفع بازداشت می شود.

مشاوره رایگان جهت اجاره سند  ( سند اجاره ای )با کارشناسان با تجربه

موارد استفاده از سند اجاره ای

شما می توانید برای متهم و متهمانی که در دادگاه و داسرا و همچنین دادگاه های تجدید نظر سراسر کشور همچنین تعزیرات حکومتی استان ها و افرادی که به هر علتی ممنوع الخروجی ثبتی دارند و از خود سند ندارند.می توانند از اجاره سند به مدت یکسال بهره مند شوند.

تنظیم قرارداد برای اجاره سند:

در مورد عقد قرارداد اجاره سند یکی از اعضای خانواده با مراجعه به دفتر قرارداد اجاره سند را امضاء میکند و به دفتر وکالت میدهند که برای معرفی سند مناسب قرار تعیین شده توسط بازپرس و یا قاضی محترم اقدامات لازم را انجام بدهیم.

این قرارداد در راستای ماده ۱۰قانون مدنی می باشد.این ماده اشعار می دارد هر قرارداد خصوصی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است.

 نکاتی در مورد قرار و قرار با وثیقه :

  • در مواردی قاضی یا بازپرس میتوانند از سند ماشین و یا پول نقد که بحساب دادگستری واریز میشه بعنوان  وثیقه (سند) از متهم و یا خانواده اش قبول کنند.
  •  در مورد سند ماشین، ماشین در پارکینگ نیروی انتظامی توقیف میشه و و درمواردی بازپرس و قاضی محترم این حق را دارن که بدون توقیف فیزیکی ماشین سند را بازداشت  کنند که در اکثر مواقع این ریسک را انجام نمیدهند.
  •  در مواردی دادگاه میتواند با توجه به موقعیت و شخصیت متهم  متهم را با قول شرف ازاد کنه و تعهد بگیره که هر وقت دادگاه متهم را احضار نمود  در دادگاه حضور یابد.
  •   در مورد پس انداز بانکی برای ضمانت چنین مواردی سابقه نداشته باید پول به حساب دادگستری واریز شود و این مبلغ تا تعیین تکلیف نهایی  نزد دادگاه میماند و با بسته شدن پرونده و یا معرفی متهم به دادگاه این مبلغ ازادمی شود و اما اعتراض متهم ویا وکیل قانونی به مبلغ قرار وثیقه

در هرمرحله ای از کار قبل از دستور بازداشت سند متهم و یا وکیلش میتواند که به میزان قرار صادره اعتراض کنه و تقاضای تقلیل مبلغ قرار کنه دراین مورد باید پرونده از بازپرسی به دادگاه بره تا دادگاه درمورد کم کردن مبلغ وثیقه تصمیم بگیرد در این بازه زمانی دیگه نمیشه برای متهم وثیقه گذاشت چرا که یا باید منتظر نظر دادگاه  بود و یا اینکه تقاضای تخفیف درمبلغ وثیقه را کم لن یکن اعلام کنه با همه این اوصاف که ذکر شد.

اجاره سند برای دادگاه

اجاره سند برای دادگاه و دادسرا و همچنین تعزیرات حکومتی و همچنین کلیه ی محاکم تجدید نظر استان ها از مبلغ دو میلیارد تا سیصد میلیارد تومان جهت آزادی زندانی یا متهمانی که وثیقه ملکی ندارند موجود می باشد.

سند برای وثیقه دادگاه

از سند برای وثیقه دادگاه یا دادسرا میتوان استفاده نمود.طبق ماده ۲۱۷ قانون آیین دادرسی کیفری بازپرس بعد از تحقیقات و تفهیم اتهام برای متهم قرار صادر می نماید.

وقتی متهمی قرار وثیقه دارد و از تودیه آن عاجز می باشد میتواند از سنداجاره ای یا اجاره سند استفاده نماید،که بستگی به نوع قرار ومیزان وشهر آن هزینه متفاوت می باشد.برای اطلاع از قیمت اجاره سند برای دادگاه  با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان جهت اجاره سند ممنوع الخروجی با کارشناسان با تجربه

بازداشت سند

بازداشت سند، یک اقدام قانونی است که توسط دادگاه یا سایر مراجع قضایی انجام می‌شود. در این حالت، سندی که به عنوان وثیقه یا ضمانت ارائه شده است، به نفع طرف مقابل ضبط می‌شود.

بازداشت سند می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود، از جمله:

  • عدم حضور متهم یا محکوم در دادگاه
  • عدم پرداخت بدهی
  • عدم انجام تعهدات قراردادی
  • عدم پرداخت مهریه

در صورتی که سندی به عنوان وثیقه یا ضمانت ارائه شده باشد، در صورت عدم انجام تعهدات مربوطه، ممکن است توسط دادگاه یا سایر مراجع قضایی بازداشت شود.

مراحل بازداشت سند

بازداشت سند معمولاً به صورت زیر انجام می‌شود:

  1. طرف مقابل که قصد بازداشت سند را دارد، باید دادخواستی به دادگاه ارائه دهد.
  2. دادگاه پس از بررسی دادخواست، قرار بازداشت سند را صادر می‌کند.
  3. قرار بازداشت سند توسط اجرای احکام دادگاه به اجرا گذاشته می‌شود.

آیا اجاره سند قانونی ست؟

بله، اجاره سند قانونی است. در قوانین ایران، ماده قانونی مشخصی در این خصوص به تصویب نرسیده است. با این حال، در قوانین به طور صریح به سند اجاره ای اشاره نشده و حکمی در خصوص آن صادر نشده است. بنابراین از نظر قانونی، هیچ منعی برای اجاره سند وجود ندارد.

اجاره سند به صورت کیفری یا حقوقی

اجاره سند می‌تواند به صورت کیفری یا حقوقی انجام شود.

اجاره سند به صورت کیفری

در اجاره سند به صورت کیفری، سند به عنوان وثیقه برای متهم یا محکوم در دادگاه ارائه می‌شود. در صورت عدم حضور متهم یا محکوم در دادگاه، وثیقه به نفع دادگاه ضبط می‌شود.

سند اجاره ای ارزان

سند اجاره ای ارزان به معنای اجاره سند با قیمتی پایین‌تر از قیمت معمول است. عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت اجاره سند تأثیر بگذارند، از جمله:

  • نوع سند: سند ملکی معمولاً گران‌تر از سند خودرویی است.
  • منطقه: سندهای واقع در مناطق گران‌تر معمولاً گران‌تر هستند.
  • اندازه و ارزش سند: سندهای بزرگتر و با ارزش بالاتر معمولاً گران‌تر هستند.
  • مدت زمان اجاره: اجاره سند برای مدت زمان طولانی‌تر معمولاً ارزان‌تر است.

اجاره سند بدون پیش پرداخت

اجاره سند بدون پیش پرداخت به معنای اجاره سند بدون پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت است. در این حالت، مستأجر سند فقط باید مبلغ اجاره ماهیانه را پرداخت کند.

اجاره سند بدون پیش پرداخت معمولاً برای افرادی که قصد دارند سندی را برای مدت کوتاهی اجاره کنند، مناسب است. با این حال، باید توجه داشت که این نوع اجاره سند ریسک‌هایی نیز دارد. در صورت عدم انجام تعهدات توسط مستأجر سند، صاحب سند می‌تواند سند را ضبط کند.در صورتی که قصد اجاره سند بدون پیش پرداخت را دارید، باید از صحت و اعتبار سند اطمینان حاصل کنید. همچنین، باید شرایط قرارداد اجاره سند را به دقت مطالعه کنید تا از حقوق خود آگاه شوید.

در ادامه به برخی از نکات مهم در مورد اجاره سند بدون پیش پرداخت اشاره می‌کنیم:

  • قبل از عقد قرارداد اجاره سند، از صحت و اعتبار سند اطمینان حاصل کنید.
  • شرایط قرارداد اجاره سند را به دقت مطالعه کنید.
  • مبلغ اجاره سند را به صورت نقدی یا چک پرداخت کنید.
  • در صورت عدم انجام تعهدات خود، آماده ضبط سند باشید.

اجاره سند برای زندانی سرقت

اجاره سند برای زندانی سرقت یک روش قانونی و ایمن است که می‌تواند به آزادی زندانی کمک کند. در این روش، مستأجر سند، که به او کارگشا گفته می‌شود، سند خود را به عنوان وثیقه برای زندانی سرقت ارائه می‌دهد. در صورت عدم حضور زندانی در دادگاه، وثیقه به نفع دادگاه ضبط می‌شود.

برای اجاره سند برای زندانی سرقت، باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

  • متهم یا محکوم باید دارای پرونده کیفری در دادگاه باشد.
  • مبلغ وثیقه باید به اندازه‌ای باشد که بتواند خسارات احتمالی ناشی از عدم حضور متهم یا محکوم در دادگاه را پوشش دهد.
  • وثیقه باید به صورت سند ملکی، خودرویی، یا حتی وجه نقد باشد.
  • قرار وثیقه توسط دادگاه صادر شود.

مشاوره رایگان جهت اجاره سند ممنوع الخروجی با کارشناسان با تجربه

اجاره سند فوری

اجاره سند فوری به معنای اجاره سند در مدت زمان کوتاه است. این نوع اجاره سند معمولاً برای افرادی که قصد دارند سندی را برای مدت کوتاهی اجاره کنند، مناسب است.

در ایران، برخی از کارگشاها خدمات اجاره سند فوری را ارائه می‌دهند. این کارگشاها معمولاً سندهای ارزان‌تری را برای اجاره ارائه می‌دهند. گروه مشاوره پیشگامان ایران در سریع ترین زمان ممکن اماده ارائه سند اجاره ای برای شما است.

قیمت اجاره سند برای دادگاه

قیمت اجاره سند برای دادگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع سند: قیمت سندهای مختلف، مانند ملک، خودرو، یا سفته، متفاوت است.
  • مبلغ وثیقه: مبلغ وثیقه (سند) تعیین شده توسط دادگاه نیز بر قیمت سند تأثیر می‌گذارد.
  • شرایط سند: شرایط سند، مانند مدت زمان وثیقه و میزان بهره، نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

قیمت سندهای ملکی برای دادگاه معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از ارزش ملک است. قیمت سندهای خودرویی نیز معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از ارزش خودرو است. قیمت سندهای سفته نیز معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از مبلغ سفته است.

در ادامه به بررسی قیمت سند برای دادگاه در برخی از موارد خاص می‌پردازیم:

  • وثیقه برای ضمانت حضور متهم در دادگاه: در این حالت، مبلغ وثیقه معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از مبلغ بدهی متهم است.
  • وثیقه برای آزادی مشروط متهم: در این حالت، مبلغ وثیقه (سند ) معمولاً بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد از مبلغ بدهی متهم است.
  • وثیقه برای آزادی زندانی برای حضور در دادگاه: در این حالت، مبلغ وثیقه (سند) معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از مبلغ بدهی زندانی است.

در برخی از موارد، ممکن است دادگاه از متهم یا محکوم بخواهد که سندی را به عنوان وثیقه ارائه دهد. این سند می‌تواند ملک، خودرو، یا سفته باشد. مبلغ وثیقه تعیین شده توسط دادگاه معمولاً به میزان بدهی متهم یا محکوم بستگی دارد. در صورت عدم حضور متهم یا محکوم در دادگاه، وثیقه به نفع دادگاه ضبط می‌شود.

در صورتی که نیاز به ارائه سند برای دادگاه دارید، باید با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید تا از میزان دقیق وثیقه مورد نیاز خود مطلع شوید.

سند برای وثیقه دادگاه حقوقی ست یا کیفری

در این مورد و بستن کلیه قرارداد ها می توانید از وکیل خود مشورت گرفته و وکیل خود را به همراه داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که این قراردادها تحت نظر بهترین وکلا تنظیم گردیده است و از وکلای مورد وثوق ما نیز می توانید برای پرونده های خود استفاده نمایید.

سند برای وثیقه دادگاه از کجا پیدا کنیم؟

گروه مشاوره پیشگامان ایران بهترین مرکز برای پیدا کردن وثیقه برای دادگاه است اما،  باید در نظر داشت هستند افرادی که در جلوی درب دادگاه ها و سایت های مختلف مدعی اجاره سند هستند ولی با مطالعه دقیق سایت ما و نکات گفته شده در این سایت هواس خود را جمع کرده و به بهترین وجه ممکن به این امر بپردازید.

سند برای دادگاه و مشورت با وکیل

با توجه به قانون جدید زوجه می تواند برای طلب مهریه خود به اداره ثبت مراجعه کرده و توقیف کل اموا شخص را بگیرد و در صورت عدم کفاف تا مشخص شدن وضعیت دارایی ها شخص مورد نظر را ممنوع الخروج نماید که به ممنوع الخروجی بابت مهریه مشهور است.

راه های رفع ممنوع الخروجی

  • تعیین و تکلیف پرونده که منجر به مختومه شدن پرونده شود.
  • سپردن وثیقه (سند) برای کسانی که بدهی دارند برای یکبار و خروج شش ماهه از کشور.

 سریع ترین و ساده ترین روش رفع ممنوع الخروجی

تودیع وثیقه (سند) برای کسانی است که طبق قانون اجازه داده شده که برای مدت شش ماه و یکبار از کشور خارج شوند یا اینکه بدهی خود را نقدا تسویه نمایند.

اجاره سند برای ممنوع الخروجی برای کسانی که کار ضروری یا بیزینس دارند مقرون به صرفه می باشد.

سوالات متداول پیرامون اجاره سند

مدارک مورد نیاز برای اجاره سند عبارتند از:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • کپی سند ملکی یا خودرویی
  • مدارک شغلی یا درآمدی
  • مدارک وثیقه

هزینه اجاره سند معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از ارزش سند است.

مدت زمان اجاره سند معمولاً بین ۶ ماه تا ۱ سال است.

در صورت عدم انجام تعهدات توسط مستأجر سند، صاحب سند می تواند سند را ضبط کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *